مباحث تربیتی

المَواعِظُ صَقالُ النُّفوسِ ، و جَلاءُ القُلوبِ؛



اندرزها صیقل بخش جان ها، و جلا دهنده دل هاست.
تصنیف غررالحکم و درر الکلم ص224 ، ح4524


به نظر من بزرگترین مشکل دنیا عدم اگاهی ما انسانهاست.

طبقه بندی موضوعی

نظر شما چیه ؟

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ب.ظ

سلام ...

چند روز پیش سر کلاس دبیرستان از بچه ها سوال کردم به نظرتون بچه ها عفاف یعنی چی؟

هر کسی یه نظری داشت یکی گفت پاک دامنی یکی گفت حجاب خلاصه هرکسی یه چیزی گفت.

اما به نظر شما این نظرات درسته؟

اصلا شده فکر کنیم عفاف یعتی چی.

من میخوام از زنها دفاع کنم یعنی چی که وقتی میگی عفاف منظورتون حجاب باشه؟

چرا زنها رو محدود میکنید.

یعنی مردها هیچ وظیفه ای ندارن ؟


اگه یه مقدار در کتب لغت نگه بندازیم عفاف به معنی:نظارت داشتن عقل بر احساس و رفتار.

شاید باورتون نشه!!!

من یقین دارم نمیدونستید توی 13 زمینه عفاف گرایی داریم.


عفاف فقط مخصوص زنها نیست اگه خدا به زن در قران میفرماید حجاب به مرد هم میگه نگاه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۷
امیدرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی